Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: RaR
Data: 2019-02-17 21:11:52
Kietai tu čia. Internete net nesugebi rasti informacijos, kaip CO2
sukelia šiltnamio efektą, o jau ginčijiesi su pasauliniais fizikos ir
klimatologijos asais.
Taigi CO2 absorbuoja ne šviesą, o šilumą - infraraudonuosius spindulius
- ir po to juos išspinduliuoja, bet įvairiomis kryptimis, taigi, vietoje
to, kad ta šiluma netrukdomai išspinduliuotų į kosmosą, dalis jos
grįžta. Jeigu nebūtų šiltnamio dujų, žemės paviršiaus temperatūra būtų
kažkur 30C vėsesnė. Gausiausios šiltnamio dujos yra vandens garai, po to
CO2. O kuo šilčiau, tuo daugiau vandens garų. Ir, skirtingai negu mano
daugelis paprastų mirtingųjų, tarp klimatologijos asų praktiškai jokio
nesutarimo nėra - kad žmogaus veikla prisideda prie šiltnamio efekto
neigia tik kai kurie žymūs kitų sričių veikėjai, masėms, nemokančioms
atsirinkti informacijos šaltinių, darantys didelę įtaką. Gi mokslininkai
nustatė, kad nors žemės temperatūra įvairiais laikotarpiais smarkiai
keitėsi, taip sparčiai ji niekada nekilo, be to menka paguoda, kad
kažkada buvo ir karščiau, kai žmonių, žinduolių, ar bet kokių
aukštesniųjų organizmų dar nebuvo. O tų mokslininkų modeliai,
superkompiuterių simuliacijos rodo, kiek prie to prisideda žmogaus
veikla ir kiek tą galima pristabdyti tą veiklą kiek apribojus. Niekas
negali garantuoti, kad jų modeliai absoliučiai teisingi, bet nėra ir
tokių, kuria tai galėtų argumentuotai, neprofaniškai paneigti.