Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-02-15 09:37:45
Tu vertini is sios dienos pozicijuir infrastrukturos. Bet net ir dabar
jau yra sprendimai, gal ne tokie elegantiski, bet.... Mano automobilis
pats fainiausias ir geriausias, jo marke - VALDISKAS. Bet elektrinis.
Kadangi pirkejas didelis, nors gal ir mazesniems yra toks sprendimas,
kiekvienam tokiam karuciui yra sprendimas -  4 kartus į metus as galiu
pasiimti is dylerio pakaitini automobili iki 3 paru. Taip - megstantiems
keliauti su 10 cimodanu po europa dvi savaites, toks pasiulymas
neissigelbejimas. Mano atveju, kai net Lietuvoje as i Klaipeda vaziuoju
su traukiniu - man tai visai gerai.