Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-15 09:57:48
Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:
> Tu vertini is sios dienos pozicijuir infrastrukturos.

Aš vertinu iš globalios pozicijos. Įvairus auto greta (elektro, hibridai,
benzininiai įvairaus dydžio, dyzeliniai), puiku, aš už.
Bet uždrausti visus vidaus degimo, absurdas su labai brangiomis pasekmėmis
vartotojui...net ribojant co2 užlipam ant grėblio, kad daugiavaike šeima
nebe nusipirks erdvesnis miniveno. Nes gamintojai nors kiek galingesni
variklį palieka tik labai brangiam premiumui, o kitiems lieka tik
compaktiniai kibirai. Nes fiziškai tie mažiukai varikliai septynviecio auto
nepatraukia...

Bet net ir dabar
> jau yra sprendimai, gal ne tokie elegantiski, bet.... Mano automobilis
> pats fainiausias ir geriausias, jo marke - VALDISKAS. Bet elektrinis.
> Kadangi pirkejas didelis, nors gal ir mazesniems yra toks sprendimas,
> kiekvienam tokiam karuciui yra sprendimas -  4 kartus į metus as galiu
> pasiimti is dylerio pakaitini automobili iki 3 paru. Taip - megstantiems
> keliauti su 10 cimodanu po europa dvi savaites,

Žinok, yra variantai, kai cemodanuose dozimetrai,elektrosaugos matuokliai,
fantomai ir kiti brangus niekučiai. Ir cemodanai ne tokie jau mažiukai. Ir
dar kelios dėžes tam pačiam klijentui jo uzsakytų prekių.... nepasakok, kad
pigiau ir ekonomiškai naudingiau su visu tuo kroviniu dar ir kurjerį
siusti. (Jis naudojamas kroviniams, kurie netelpa i bagažine. Užtrunka
laiko ir daug pisnios. Pvz kurjeris atvykta sekančia diena, o klijentas
pareiškia, kad krovinį atiduoti kurjerius jūsų problemos. Man ką - antra
karta iš Panevėžio i Klaipėda lėkti ? Ar su beveik tuščiu crafteriu
važinėti?

toks pasiulymas
> neissigelbejimas.

Tai neliks tu pakaitiniu su vidaus degimu.

Mano atveju, kai net Lietuvoje as i Klaipeda vaziuoju
> su traukiniu - man tai visai gerai.

Net Lietuvoje yra ne vien Vilnius. Man kaip i vilniu geležinkeliu važiuot -
per Latvija?

O kaip prie ežero i sodyba nuvažiuoti?

Su kuo valtį savaitgaliui prie ežero nutempti (bet kuris elektrokaras
isikraus pora kartu greiciau tempdamas...)

Ir kaip spėti kelis klientus per visa Lietuva per diena apvažiuoti
autobusu?..

Audrius K.