Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: ostapas
Data: 2019-02-13 15:23:12
nu tę prie € ženkliuko kažkoks negražus skaičius įrašytas. per brangu ponui
bus.

"Dainiushas"  wrote in message news:q415la$t7j$1@trimpas.omnitel.net...

nori pasakyt tas edge su 200ag labai gyvesnis?

Visi tiguanai tai maži gi. Touareg'as jau panašiai, tie ir su varikliais
  būna.

šiaip va tau mašina, nu bet ne AWD....
https://www.autoweek.nl/auto/93134/renault-espace-tce-225-initiale-paris/

ir važuiuoja biskį ir atrodai varguolis :D:D:D:D:D