Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Herkus
Data: 2019-02-13 11:41:20
cia tai pritariu, is nekraunamo hibrido nematau naudos ekonomijos 
prasme.  Lyginam RAV4 hibrida su paprastu: sanaudos tik 1L mazesnes, o 
kaina 3400 EUR didesne.

Vaziuojant 15000km per metus kainu skirtumui atidirbt reikes beveik 20 
metu..



2019-02-13 11:30, Audrius K rašė:
> Tomas <t@t.lt> wrote:
>> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė:
>>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė:
>>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai.
>>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų
>>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus
>>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas
>>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti.
>> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km
>> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi
>> beveik tą patį tik be klapato.
> Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo
> nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su
> ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir
> tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams)
> nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik
> nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja
> benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir
> pats dažnai su volt važinėja.
>
> Audrius K.
>
>