Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-02-13 14:49:38
> 1. Po pylimo smirdi rankos.

po benzo irgi. bet nuo to kiekvienoj degalinėj yra pirštinės

> 2 žiema uzsala. Buvo nemažiau 2 kartu, kai visa autostrada Vilnius
> Panevezys kas kelis kilometrus buvo nustatyta užšalusiais dyzeliais. Dar
> seniau vienas bendradarbis buvo užsakęs su mažais vaikais 90km nuo namų.
> Nenoriu tokios rizikos.

tas buvo seniai, dabar kažkaip taip nebesusimauna. esu be problemų
važiavęs prie -28C, tai nelabai suprantu apie ką čia

> 3. Kadangi kitos mano auto benzinines, dėl kuro rūšies su maišymo
> kolonėlėje nenoriu skirtingu kuro rusiu (prieš 3 mėnesių K taip jauniausias
> bendradarbis, tik ką pradejas dirbti, i benzininį forika pripyle dyzelio...

nu, problema musyse :). na ir žinoma blogiau kai sumaišoma atvirkščiai :)

> 4. Atsiranda dpf, kuris jau dažnai apsireiškia jau prie 200tkm. Kam man tas
> vargas. Su benzu paprasciau.

kad nauji benzai irgi su DPF. 200kkm normaliai važinėjant tai tikrai ne
riba

> 5. Tikėtina didesne vibracija.

ant laisvų gal. bet tai čia jau išsidirbinėjimas :)