Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-15 08:34:50
PukiS <pukudza@outlook.com> wrote:
> bliat filologas... Pirmas reikalas - nx kiekvienam asmenine stotele? 

Kad 3 nakties neiti prijungti auto, kai kaimynas baigs krauti. Tik
botanikas gali šito nesuprasti.

pas 
> mane namas 24 butu, 2ju stoteliu svidesimciai metu i prieki per akis. 

Pas mane kieme kiekviena vakarą virš 20 auto (namas 20 butu). Reiškia turi
būti virš 20 krovimo vietų. Realiai - ne mažiau 30, nes daugelyje butų
gyvena šeimos ir vyras su žmona turi atskirus auto.


> kitas klausimas tu bent stotele gyvai apziurejes

Jos buna skirtingos. Aš stotele skaičiuoju 1 auto lėto krovimo pajungima,
nes galia reikalinga  KIEKVIENO auto krovimui atskira.

, viena gali kraut ar ne 
> iki 4 masinu. 

Pofig, po kelias jas stato. 4 vietos - galia x4. 
Audrius K.



Dar kitas - einama i smart grida, nematau jokios bedos 
> tokias statant kad su laiku jos dirbs pagal poreiki ir ivado galia.
> 
> On 2019-02-14 10:41 AM, Audrius K wrote:
>> PukiS <pukudza@outlook.com> wrote:
>>> Jokiu problemu is eso gauti pakrovimo stoteles ivada daugiabutyje
>> 
>> 40-resdesimciai stotelių, ane? Be problemų? Už nebrangiai? Nejuokink
>> voverių... Ar krausi savo tesla kartą i mėnesį ???
>> Eilinis botanikas.
>> Audrius K.
>> P.S. Aš savo daugiabučio kieme turiu pora garažu su trifaziais įvadais.
>> Pakol mano garažu koperatyve niekas neturi teslu, aš galėčiau ją krauti be
>> problemu (lesto riboja viso kooperatyvo bendrą įvadą). Gal dar ir žmonos
>> pakrauciau vienu metu. Nusipirks dar pora kaimynu, ir chana. Viskas. O
>> garažu ten 34... kadangi nesu botanikas, tai nesvaigstu, kaip butų gerai
>> pereiti prie elektrokaru...
>> 
>> Audrius K.
>> 
>> 
>> . ir
>>> vertinant kad jungiama nuo namo ivado o ne nuo asmeninio skaitliuko kw
>>> daugiau nei reikia ji gali pasiimt.
>>> 
>>> On 2019-02-13 11:53 AM, Audrius K wrote:
>>>> Tomas <t@t.lt> wrote:
>>>>> 2019-02-13 11:30, Audrius K rašė:
>>>>>> Tomas <t@t.lt> wrote:
>>>>>>> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė:
>>>>>>>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė:
>>>>>>>>> 
>>>>>>>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai.
>>>>>>>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų
>>>>>>>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus
>>>>>>>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas
>>>>>>>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti.
>>>>>>> 
>>>>>>> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km
>>>>>>> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi
>>>>>>> beveik tą patį tik be klapato.
>>>>>> 
>>>>>> Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo
>>>>>> nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su
>>>>>> ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir
>>>>>> tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams)
>>>>>> nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik
>>>>>> nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja
>>>>>> benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir
>>>>>> pats dažnai su volt važinėja.
>>>>> 
>>>>> Tai sakau, aš 50 km važiuoju į darbą. Tai reiškia, kad reiktų krauti ir
>>>>> prie darbo (sąlygos bus), ir namie (prailgintuvas pro antro aukšto langą
>>>>> daugiabutyje?).
>>>> 
>>>> Taigi rašiau, kad norint naudotis elektra, pirmiausia reikia gyventi
>>>> privačiame name :-) . Tarp kitko, bendradarbio jaunimui maršrutu namai -
>>>> univeras - dar kažkur - namai užtenka krautis namie. Važiuoja jis kažkiek
>>>> virš 50km/h. O jei pritrūksta keliu kilometrų, tai benzo bako, sakė, ilgam
>>>> užtenka...
>>>> 
>>>> Tau realiai irgi truktų kokiu 30km. Na, biski padegintum benza. Kokį baką
>>>> per pusantro mėnesio... tikrai geriau, negu su Vien elektriniu sustoti
>>>> likus iki tavo krovimo vietos darbe 2 km :-)
>>>> 
>>>> Audrius K.
>>>> P.S. Arba dar ir prailgintuvą namie pro langą mestum :-) Pajaustum tikrąją
>>>> elektrifikacijos kaina (ir absurdą. Nes kai čia kliedima apie net naujuose
>>>> būstuose visiems įrengtas krovimo aikšteles, ir kaip kažkas įrengs prie
>>>> daugiabučių , kaip greitos įkrovos stotelėse bus akumai (už dyka, ane.
>>>> Neriboto resurso) ir iš kažko pasikraus, kai per 5 min pasikraus po 10 auto
>>>> vienu metu kolonėlėse... akivaizdu, kad žmones fizikos (elektros skyriaus)
>>>> mokykloje nesimokė . Ir neįsivaizduoja, kiek realiai tai kainuotų...kad
>>>> kilometras, nuvažiuotas elektra, virs keliais eurais už ta elektra...  Na,
>>>> bet žinant, kad europarlamentai fizikos mokykloje nesimokė (nes kaip kitaip
>>>> gali priimti direktyva, kad apriboti arbatinuko (!!!!) galią , tikintis
>>>> sutaupyti elektros energijos ....), tai nėra ko stebėtis ....
>>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>> 
>> 
>> 
>> 
>