Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-13 14:43:29
Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote:
> o dyzelis blogai, nes kas antra savaitė neįvažiuosi į Hamburgo centrą?
1. Po pylimo smirdi rankos.
2 žiema uzsala. Buvo nemažiau 2 kartu, kai visa autostrada Vilnius
Panevezys kas kelis kilometrus buvo nustatyta užšalusiais dyzeliais. Dar
seniau vienas bendradarbis buvo užsakęs su mažais vaikais 90km nuo namų.
Nenoriu tokios rizikos.
3. Kadangi kitos mano auto benzinines, dėl kuro rūšies su maišymo
kolonėlėje nenoriu skirtingu kuro rusiu (prieš 3 mėnesių K taip jauniausias
bendradarbis, tik ką pradejas dirbti, i benzininį forika pripyle dyzelio...
4. Atsiranda dpf, kuris jau dažnai apsireiškia jau prie 200tkm. Kam man tas
vargas. Su benzu paprasciau.
5. Tikėtina didesne vibracija.

Audrius K.
> 
> 2019.02.13 14:06, Audrius K rašė:
>> ostapas <bertamarija@gmail.com> wrote:
>>> Tai taip, kai norai viršija galimybes, visada smagu kažką kitą kaltint.
>> 
>> Nesupratai tu nieko.
>> Jei importuoti nauja iš USA , muitas , PVM , transportavimas, užkėlia kaina
>> 30% . Įvykus gedimui detale gali tekti užsakinėti iš USA ir laukti ilgai.
>> Garantijos su klausimu. Tada jau ir vietines atsiranda alternatyvos....
>> pvz Ford Explorer sukainuoja panasiai, kaip Grand cherokee (ta pati galia)
>> ar lexus rx iš salono. Landcruiser gal netgi pigiau išeina, patikimesnis,
>> mažesne galia. Visi nemaloniai lipa iš biudžeto .
>> 
>> Daužta USA vs kazkas kibirisko iš salono - tikimybe blogo remonto, paslėpto
>> defekto, garantijos nebuvimas, gal būt ilgas detaliu laukimas vs 3 metams
>> garantinės auto be jokių rūpesčiu, tačiau su stipriai mažesniu vairavimo
>> malonumu. Nebutu durnu ribojimų, butų outback su3.6 varikliu, Ford
>> explorer, Ford Edge benzinas, Toyota higlinder, Toyota sienna, Chevy
>> traverse, Honda Pilot, Mazda cx9 . Visi jie tilptų iki 40keu. O dabar - iš
>> vis, jei tik galingesne - dyzelis (Ford Edge, Santa Fe  ir pan)
>> 
>> Audrius K.
>>> 
>>> 
>>> "Audrius K"  wrote in message news:q410as$oh3$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 
>>> ostapas <bertamarija@gmail.com> wrote:
>>>> nebūtum botanikas - pasiimportuotum ko reikia.
>>> 
>>> Kadangi nešu botanikas, tai blaiviai vertinu daugiau faktorių . O tada
>>> pasiimportavimo (nedauzto) patrauklumas sumažėja...  nors variantas dar ne
>>> atmestas.
>>> 
>>> Audrius K.
>>>> 
>>>> 
>>>> "Audrius K"  wrote in message news:q40vp5$o2b$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 
>>>> asd <asd@sdf.lt> wrote:
>>>>> Artimiausiu metu taip tikrai neatrodys.
>>>> 
>>>> Aš gi rašiau - “turėtų” ...
>>>> Antra - botanikai priiminėja sprendimus uždrausti nuo 20xx metų uždrausti
>>>> nauju auto su vidaus degimo varikliais pardavimus. Gamintojai - priiminėja
>>>> sprendimus nebegaminti nauju auto su vidaus degimo varikliais... tai kuo
>>>> važiuosime - dviračiais, ar ką ? Kaip Olandijoje... tik ten žiema
>>>> geroookai
>>>> šilčiau....
>>>> Audrius K.
>>>> 
>>>> P.S. Dėl tokiu botanikų jau dabar nerandu, kokį nauja vidutinio dydžio
>>>> suva’a (ar minivena) nusipirkti, kad nors šiek tiek važiuotų. Arba
>>>> premiumas už brangiai (ir man jie netinka politiškai) arba kibiras su
>>>> nevažiuojančiu varikliu.... kažkodėl USA pasirinkimas didžiulis mano
>>>> norimo
>>>> dydžio ir galios auto, Rusijoje - taip pat. O va eu - fig.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>>> 
>>>>> Visų pirma, toli gražu ne kiekvienas ant bordiūro statantis ir apleistam
>>>>> rajone gyvenantis yra pajėgus nusipirkti auto už 40k eurų.
>>>>> 
>>>>> Visų antra, kol tesla nepagamino naujos kartos akumuliatorių,
>>>>> elektromobilis senas kaip ir nelabai gali būti.. Visi tie neaušinami
>>>>> leafaų akumuliatoriai karštame klimate degraduoja greitai. Resurso
>>>>> degradavimui nera, nes ir nauji nelabai toli važiuoja. Tai seni jie
>>>>> nereikalingi..Todel grįžtam prie taisykles nr.1. Ne kiekvienas pajegus
>>>>> nusipirkti auto už 40k eurų..
>>>>> 
>>>>> 
>>>>> On 2019-02-13 13:11, Audrius K wrote:
>>>>>> Taip turėtų atrodyti botanikų ateities kiemai....
>>>>> 
>>>>> 
>>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>> 
>>> 
>>> 
>> 
>> 
>> 
> 
>