Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-13 13:19:00
Audrius K <kazkaz@kazkur.lt> wrote:
> Herkus <h@h.lt> wrote:
>> zinau viena su clear title  (LT pakeistas bamperis ir galinis dangtis) 
>> kuriam garantija taike be problemu.
> 
> Dar klausimas - o USA garantija kokiu būdu galiojo Lietuvoje? Kas
> aptarnavo?
>> 
>> Kokia koreliacija dauzimo su komplektacija?:) 
> 
> Kaina. Naujos plika ir turtingiausia komplektacija USA kaina skiriasi apie
> 60% (31-48k$). Po avarijos (lyginant panašaus lygio dauzimus) irgi panasus
> santykis turėtų būti. O va autopliuse jau skirtumas tu plačiu metu panasia
> rida  pilkos IT limited(brangesnes - mažesne) jau tik apie 35% (30-41keuj)

Suklydau - rida ta pati.

Audrius K.


> Nori nenori peršasi išvada, kad  brangesne buvo rimčiau daužta. Pilkoji,
> kiek mačiau, daužta nedaug, butų visai nieko variantas. Na, bet visiškai
> plika... kažkaip tokios pilkos nesinori...
> Audrius K.
> 
> 
> Ir komplektacija 
>> issaiskint apskritai gali but sudetinga, nebent turi priejima prie DB 
>> pagal VIN.
>> 
>> 2019-02-13 12:16, Audrius K rašė:
>>> Herkus <h@h.lt> wrote:
>>>> ziurint koks dauzimas, tu dar pasitikslink ar tikrai nebebus tos
>>>> garantijos.
>>> Kokia dar garantija, kai atvaziuoja su “salvage title”.... net jei dauzimas
>>> nebaisus ir sveikos pagalves. Antra, jei gera komplektacija, tai dauzimas,
>>> kaip taisykle, buna rimtesnis. O tie , kurie su garantijom (yra mobile de
>>> nedauztu), išlipa iš biudžeto.
>>> 
>>> Audrius K.
>>>> 2019-02-13 11:58, Audrius K rašė:
>>>>> Herkus <h@h.lt> wrote:
>>>>>> cia tai pritariu, is nekraunamo hibrido nematau naudos ekonomijos
>>>>>> prasme.  Lyginam RAV4 hibrida su paprastu: sanaudos tik 1L mazesnes, o
>>>>>> kaina 3400 EUR didesne.
>>>>>> 
>>>>>> Vaziuojant 15000km per metus kainu skirtumui atidirbt reikes beveik 20
>>>>>> metu..
>>>>>> 
>>>>> Prasme gali būti viena - suminiai kilovatai didesni, taigi ir važiuos
>>>>> smagiau. Ir, greičiausia, to pasekoje kuro ims ... daugiau. Bet, va dabar
>>>>> pats dairausi auto, ir vienas iš kandidatu yra rav hibridas. Dėl kilovatų,
>>>>> pofig ta ekonomija. Tik kad mazokas. Geriau butų highlinder hibridas (irgi
>>>>> tik dėl kw) , bet tas be garantijos daužtas  amerikonas už brangiau išeina
>>>>> ...
>>>>> 
>>>>> Audrius K.
>>>>>> 2019-02-13 11:30, Audrius K rašė:
>>>>>>> Tomas <t@t.lt> wrote:
>>>>>>>> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė:
>>>>>>>>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė:
>>>>>>>>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai.
>>>>>>>>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų
>>>>>>>>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus
>>>>>>>>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas
>>>>>>>>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti.
>>>>>>>> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km
>>>>>>>> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi
>>>>>>>> beveik tą patį tik be klapato.
>>>>>>> Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo
>>>>>>> nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su
>>>>>>> ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir
>>>>>>> tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams)
>>>>>>> nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik
>>>>>>> nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja
>>>>>>> benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir
>>>>>>> pats dažnai su volt važinėja.
>>>>>>> 
>>>>>>> Audrius K.
>>>>>>> 
>>>>>>> 
>>>>> 
>>> 
>>> 
>> 
> 
> 
> 
>