Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-14 07:56:59
benamis <ask@mail.lt> wrote:
> vezioti benzina cisternose po visa Lietuva irgi ne uz dyka.
Kainoje nesulyginami dalykai . Keliu eilių skirtumas.

Paklosi
> kabelius uz brangiai, bet bus ilgam. Kazkoks tu tamsuolis
Aš kaip tik dalykuose, susijusiose su elektra , gerai orientuotas. Dirbu
artimoje srityje. Ir mokslus artimus baigiau. Ir per fizika varnų
nešaudžiau. Skirtingai nuo pono.

> besipriesinantis progresui... Niekas is taves tribecos neatims greitu
> laiku, buk ramus. Kiti tuo tarpu lai vazineja su elektrinem masinom.

Aš gi nedraudžiau važinėti... aš tik bandau parodyti, kas bus. Ir jau
dabar, pvz, Tomas supranta, kad su įkrovimu prie jo namų ilgą laiką bus
žopa. O aš dar bandau išaiškinti, kas padaugėjus Electric car, bus dar
didesnė zopa prie jo ofiso...

> 5km per nakti? Cia sodu bendrija?
Čia realybe...sodu bendrijoje įsikrausi daugeliu atveju daugiau. Ten
ikraunamų auto tankis bus mažesnis...
Tesla 3 sakosi 50km/h ikapoja su
> standartiniu wall chargeriu.
Ble, bet tu ir botanikas. Manai, tam standartiniam wall chargeriui dratos
nereikia. Pažiūrėk, kiek jis kilowatu. Ar savo bute atsisakysi arbatinuko,
skalbenkes ? Tu toj daugiabutėj dėžutėje daugeliu atvejų turi 3,5kw įvadą
(jei elektrine virykle, tai truputi daugiau. Bet virykles neišmesi, ane?)
Senuose daugiabučiuose dar realiai po 7kw butui yra...  Norėsiu pamatyti,
kaip 2 wall chargeriai (tavo ir žmonos auto) veiks iš 3,5kw ir kiek įkraus
per naktį...

Tai 10 kartu leciau butu 5km/h, kas visvien
> duotu per 10h apie 50km.

Kaip taip sunku suprasti, kad iš dabartines infrastruktūros tavo
daugiabutyje dėžutėje galima įkrauti kelis, o ne keliasdešimt auto. O
norėdamas tureti pajėgia įkrauti infrastruktūra (tai dratos prie namų, prie
ofiso, pakeliui. Ir netgi pofig krovimo greitis ( storesne drata i kelis
taškus ar atitinkamai plonesnis i daugiau tašku)- reikes i įvairias vietas
perduoti didžiulį energijos kiekį), turėsi antra buto vertės kreditą
apmokėti. Pavesi finansiškai? Bijau, kad antro kredito tau jau bankai
neduos ...:-) ar , manai, Kalėdų senelis duos tuos pinigus variui?

Audrius K.