Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-02-13 12:39:44
tai bet tik volt'as batareikos ir turi normaliai. Prius'ai gi ašaros ten

2019.02.13 11:53, Audrius K rašė:
> Tomas <t@t.lt> wrote:
>> 2019-02-13 11:30, Audrius K rašė:
>>> Tomas <t@t.lt> wrote:
>>>> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė:
>>>>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė:
>>>>>>
>>>>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai.
>>>>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų
>>>>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus
>>>>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas
>>>>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti.
>>>>
>>>> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km
>>>> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi
>>>> beveik tą patį tik be klapato.
>>>
>>> Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo
>>> nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su
>>> ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir
>>> tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams)
>>> nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik
>>> nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja
>>> benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir
>>> pats dažnai su volt važinėja.
>>
>> Tai sakau, aš 50 km važiuoju į darbą. Tai reiškia, kad reiktų krauti ir
>> prie darbo (sąlygos bus), ir namie (prailgintuvas pro antro aukšto langą
>> daugiabutyje?).
> 
> Taigi rašiau, kad norint naudotis elektra, pirmiausia reikia gyventi
> privačiame name :-) . Tarp kitko, bendradarbio jaunimui maršrutu namai -
> univeras - dar kažkur - namai užtenka krautis namie. Važiuoja jis kažkiek
> virš 50km/h. O jei pritrūksta keliu kilometrų, tai benzo bako, sakė, ilgam
> užtenka...
> 
> Tau realiai irgi truktų kokiu 30km. Na, biski padegintum benza. Kokį baką
> per pusantro mėnesio... tikrai geriau, negu su Vien elektriniu sustoti
> likus iki tavo krovimo vietos darbe 2 km :-)
> 
> Audrius K.
> P.S. Arba dar ir prailgintuvą namie pro langą mestum :-) Pajaustum tikrąją
> elektrifikacijos kaina (ir absurdą. Nes kai čia kliedima apie net naujuose
> būstuose visiems įrengtas krovimo aikšteles, ir kaip kažkas įrengs prie
> daugiabučių , kaip greitos įkrovos stotelėse bus akumai (už dyka, ane.
> Neriboto resurso) ir iš kažko pasikraus, kai per 5 min pasikraus po 10 auto
> vienu metu kolonėlėse... akivaizdu, kad žmones fizikos (elektros skyriaus)
> mokykloje nesimokė . Ir neįsivaizduoja, kiek realiai tai kainuotų...kad
> kilometras, nuvažiuotas elektra, virs keliais eurais už ta elektra...  Na,
> bet žinant, kad europarlamentai fizikos mokykloje nesimokė (nes kaip kitaip
> gali priimti direktyva, kad apriboti arbatinuko (!!!!) galią , tikintis
> sutaupyti elektros energijos ....), tai nėra ko stebėtis ....
>>
> 
> 
>