Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-14 10:41:27
PukiS <pukudza@outlook.com> wrote:
> Jokiu problemu is eso gauti pakrovimo stoteles ivada daugiabutyje

40-resdesimciai stotelių, ane? Be problemų? Už nebrangiai? Nejuokink
voverių... Ar krausi savo tesla kartą i mėnesį ???
Eilinis botanikas.
Audrius K.
P.S. Aš savo daugiabučio kieme turiu pora garažu su trifaziais įvadais.
Pakol mano garažu koperatyve niekas neturi teslu, aš galėčiau ją krauti be
problemu (lesto riboja viso kooperatyvo bendrą įvadą). Gal dar ir žmonos
pakrauciau vienu metu. Nusipirks dar pora kaimynu, ir chana. Viskas. O
garažu ten 34... kadangi nesu botanikas, tai nesvaigstu, kaip butų gerai
pereiti prie elektrokaru...

Audrius K.


.. ir 
> vertinant kad jungiama nuo namo ivado o ne nuo asmeninio skaitliuko kw 
> daugiau nei reikia ji gali pasiimt.
> 
> On 2019-02-13 11:53 AM, Audrius K wrote:
>> Tomas <t@t.lt> wrote:
>>> 2019-02-13 11:30, Audrius K rašė:
>>>> Tomas <t@t.lt> wrote:
>>>>> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė:
>>>>>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė:
>>>>>>> 
>>>>>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai.
>>>>>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų
>>>>>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus
>>>>>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas
>>>>>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti.
>>>>> 
>>>>> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km
>>>>> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi
>>>>> beveik tą patį tik be klapato.
>>>> 
>>>> Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo
>>>> nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su
>>>> ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir
>>>> tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams)
>>>> nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik
>>>> nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja
>>>> benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir
>>>> pats dažnai su volt važinėja.
>>> 
>>> Tai sakau, aš 50 km važiuoju į darbą. Tai reiškia, kad reiktų krauti ir
>>> prie darbo (sąlygos bus), ir namie (prailgintuvas pro antro aukšto langą
>>> daugiabutyje?).
>> 
>> Taigi rašiau, kad norint naudotis elektra, pirmiausia reikia gyventi
>> privačiame name :-) . Tarp kitko, bendradarbio jaunimui maršrutu namai -
>> univeras - dar kažkur - namai užtenka krautis namie. Važiuoja jis kažkiek
>> virš 50km/h. O jei pritrūksta keliu kilometrų, tai benzo bako, sakė, ilgam
>> užtenka...
>> 
>> Tau realiai irgi truktų kokiu 30km. Na, biski padegintum benza. Kokį baką
>> per pusantro mėnesio... tikrai geriau, negu su Vien elektriniu sustoti
>> likus iki tavo krovimo vietos darbe 2 km :-)
>> 
>> Audrius K.
>> P.S. Arba dar ir prailgintuvą namie pro langą mestum :-) Pajaustum tikrąją
>> elektrifikacijos kaina (ir absurdą. Nes kai čia kliedima apie net naujuose
>> būstuose visiems įrengtas krovimo aikšteles, ir kaip kažkas įrengs prie
>> daugiabučių , kaip greitos įkrovos stotelėse bus akumai (už dyka, ane.
>> Neriboto resurso) ir iš kažko pasikraus, kai per 5 min pasikraus po 10 auto
>> vienu metu kolonėlėse... akivaizdu, kad žmones fizikos (elektros skyriaus)
>> mokykloje nesimokė . Ir neįsivaizduoja, kiek realiai tai kainuotų...kad
>> kilometras, nuvažiuotas elektra, virs keliais eurais už ta elektra...  Na,
>> bet žinant, kad europarlamentai fizikos mokykloje nesimokė (nes kaip kitaip
>> gali priimti direktyva, kad apriboti arbatinuko (!!!!) galią , tikintis
>> sutaupyti elektros energijos ....), tai nėra ko stebėtis ....
>>> 
>> 
>> 
>> 
>