Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-13 12:36:55
Herkus <h@h.lt> wrote:
> zinau viena su clear title  (LT pakeistas bamperis ir galinis dangtis) 
> kuriam garantija taike be problemu.

Dar klausimas - o USA garantija kokiu būdu galiojo Lietuvoje? Kas
aptarnavo?
> 
> Kokia koreliacija dauzimo su komplektacija?:) 

Kaina. Naujos plika ir turtingiausia komplektacija USA kaina skiriasi apie
60% (31-48k$). Po avarijos (lyginant panašaus lygio dauzimus) irgi panasus
santykis turėtų būti. O va autopliuse jau skirtumas tu plačiu metu panasia
rida  pilkos IT limited(brangesnes - mažesne) jau tik apie 35% (30-41keu). 
Nori nenori peršasi išvada, kad  brangesne buvo rimčiau daužta. Pilkoji,
kiek mačiau, daužta nedaug, butų visai nieko variantas. Na, bet visiškai
plika... kažkaip tokios pilkos nesinori...
Audrius K.


Ir komplektacija 
> issaiskint apskritai gali but sudetinga, nebent turi priejima prie DB 
> pagal VIN.
>   
> 2019-02-13 12:16, Audrius K rašė:
>> Herkus <h@h.lt> wrote:
>>> ziurint koks dauzimas, tu dar pasitikslink ar tikrai nebebus tos
>>> garantijos.
>> Kokia dar garantija, kai atvaziuoja su “salvage title”.... net jei dauzimas
>> nebaisus ir sveikos pagalves. Antra, jei gera komplektacija, tai dauzimas,
>> kaip taisykle, buna rimtesnis. O tie , kurie su garantijom (yra mobile de
>> nedauztu), išlipa iš biudžeto.
>> 
>> Audrius K.
>>> 2019-02-13 11:58, Audrius K rašė:
>>>> Herkus <h@h.lt> wrote:
>>>>> cia tai pritariu, is nekraunamo hibrido nematau naudos ekonomijos
>>>>> prasme.  Lyginam RAV4 hibrida su paprastu: sanaudos tik 1L mazesnes, o
>>>>> kaina 3400 EUR didesne.
>>>>> 
>>>>> Vaziuojant 15000km per metus kainu skirtumui atidirbt reikes beveik 20
>>>>> metu..
>>>>> 
>>>> Prasme gali būti viena - suminiai kilovatai didesni, taigi ir važiuos
>>>> smagiau. Ir, greičiausia, to pasekoje kuro ims ... daugiau. Bet, va dabar
>>>> pats dairausi auto, ir vienas iš kandidatu yra rav hibridas. Dėl kilovatų,
>>>> pofig ta ekonomija. Tik kad mazokas. Geriau butų highlinder hibridas (irgi
>>>> tik dėl kw) , bet tas be garantijos daužtas  amerikonas už brangiau išeina
>>>> ...
>>>> 
>>>> Audrius K.
>>>>> 2019-02-13 11:30, Audrius K rašė:
>>>>>> Tomas <t@t.lt> wrote:
>>>>>>> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė:
>>>>>>>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė:
>>>>>>>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai.
>>>>>>>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų
>>>>>>>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus
>>>>>>>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas
>>>>>>>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti.
>>>>>>> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km
>>>>>>> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi
>>>>>>> beveik tą patį tik be klapato.
>>>>>> Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo
>>>>>> nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su
>>>>>> ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir
>>>>>> tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams)
>>>>>> nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik
>>>>>> nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja
>>>>>> benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir
>>>>>> pats dažnai su volt važinėja.
>>>>>> 
>>>>>> Audrius K.
>>>>>> 
>>>>>> 
>>>> 
>> 
>> 
>