Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-13 11:58:31
Herkus <h@h.lt> wrote:
> cia tai pritariu, is nekraunamo hibrido nematau naudos ekonomijos 
> prasme.  Lyginam RAV4 hibrida su paprastu: sanaudos tik 1L mazesnes, o 
> kaina 3400 EUR didesne.
> 
> Vaziuojant 15000km per metus kainu skirtumui atidirbt reikes beveik 20 
> metu..
> 


Prasme gali būti viena - suminiai kilovatai didesni, taigi ir važiuos
smagiau. Ir, greičiausia, to pasekoje kuro ims ... daugiau. Bet, va dabar
pats dairausi auto, ir vienas iš kandidatu yra rav hibridas. Dėl kilovatų,
pofig ta ekonomija. Tik kad mazokas. Geriau butų highlinder hibridas (irgi
tik dėl kw) , bet tas be garantijos daužtas  amerikonas už brangiau išeina
....

Audrius K.
> 
> 
> 2019-02-13 11:30, Audrius K rašė:
>> Tomas <t@t.lt> wrote:
>>> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė:
>>>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė:
>>>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai.
>>>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų
>>>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus
>>>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas
>>>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti.
>>> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km
>>> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi
>>> beveik tą patį tik be klapato.
>> Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo
>> nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su
>> ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir
>> tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams)
>> nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik
>> nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja
>> benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir
>> pats dažnai su volt važinėja.
>> 
>> Audrius K.
>> 
>> 
>