Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-02-13 15:09:34
p.s. nuo 2000 su dyzeliais, nu nebuvo kad kur nenuvažiuočiau dėl šalčio.
Vieną kartą Audi reikėjo antrą akumą užmest lygiagrečiai, tai užsikūrė
iš pusės apsukimo, nu bet ten rida 450kkm  buvo gal, starteris nuo
gimimo jaučiu nejudintas. Tai prie -28C nėr ko norėt, nemažai kas ir su
benzai kukavo tada. Prikūrinėjo visus kolega kurio benzas garaže stovėjo :D