Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: PukiS
Data: 2019-02-14 11:17:48
bliat filologas... Pirmas reikalas - nx kiekvienam asmenine stotele? pas 
mane namas 24 butu, 2ju stoteliu svidesimciai metu i prieki per akis. 
kitas klausimas tu bent stotele gyvai apziurejes, viena gali kraut ar ne 
iki 4 masinu. Dar kitas - einama i smart grida, nematau jokios bedos 
tokias statant kad su laiku jos dirbs pagal poreiki ir ivado galia.

On 2019-02-14 10:41 AM, Audrius K wrote:
> PukiS <pukudza@outlook.com> wrote:
>> Jokiu problemu is eso gauti pakrovimo stoteles ivada daugiabutyje
> 
> 40-resdesimciai stotelių, ane? Be problemų? Už nebrangiai? Nejuokink
> voverių... Ar krausi savo tesla kartą i mėnesį ???
> Eilinis botanikas.
> Audrius K.
> P.S. Aš savo daugiabučio kieme turiu pora garažu su trifaziais įvadais.
> Pakol mano garažu koperatyve niekas neturi teslu, aš galėčiau ją krauti be
> problemu (lesto riboja viso kooperatyvo bendrą įvadą). Gal dar ir žmonos
> pakrauciau vienu metu. Nusipirks dar pora kaimynu, ir chana. Viskas. O
> garažu ten 34... kadangi nesu botanikas, tai nesvaigstu, kaip butų gerai
> pereiti prie elektrokaru...
> 
> Audrius K.
> 
> 
> . ir
>> vertinant kad jungiama nuo namo ivado o ne nuo asmeninio skaitliuko kw
>> daugiau nei reikia ji gali pasiimt.
>>
>> On 2019-02-13 11:53 AM, Audrius K wrote:
>>> Tomas <t@t.lt> wrote:
>>>> 2019-02-13 11:30, Audrius K rašė:
>>>>> Tomas <t@t.lt> wrote:
>>>>>> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė:
>>>>>>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė:
>>>>>>>>
>>>>>>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai.
>>>>>>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų
>>>>>>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus
>>>>>>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas
>>>>>>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti.
>>>>>>
>>>>>> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km
>>>>>> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi
>>>>>> beveik tą patį tik be klapato.
>>>>>
>>>>> Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo
>>>>> nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su
>>>>> ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir
>>>>> tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams)
>>>>> nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik
>>>>> nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja
>>>>> benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir
>>>>> pats dažnai su volt važinėja.
>>>>
>>>> Tai sakau, aš 50 km važiuoju į darbą. Tai reiškia, kad reiktų krauti ir
>>>> prie darbo (sąlygos bus), ir namie (prailgintuvas pro antro aukšto langą
>>>> daugiabutyje?).
>>>
>>> Taigi rašiau, kad norint naudotis elektra, pirmiausia reikia gyventi
>>> privačiame name :-) . Tarp kitko, bendradarbio jaunimui maršrutu namai -
>>> univeras - dar kažkur - namai užtenka krautis namie. Važiuoja jis kažkiek
>>> virš 50km/h. O jei pritrūksta keliu kilometrų, tai benzo bako, sakė, ilgam
>>> užtenka...
>>>
>>> Tau realiai irgi truktų kokiu 30km. Na, biski padegintum benza. Kokį baką
>>> per pusantro mėnesio... tikrai geriau, negu su Vien elektriniu sustoti
>>> likus iki tavo krovimo vietos darbe 2 km :-)
>>>
>>> Audrius K.
>>> P.S. Arba dar ir prailgintuvą namie pro langą mestum :-) Pajaustum tikrąją
>>> elektrifikacijos kaina (ir absurdą. Nes kai čia kliedima apie net naujuose
>>> būstuose visiems įrengtas krovimo aikšteles, ir kaip kažkas įrengs prie
>>> daugiabučių , kaip greitos įkrovos stotelėse bus akumai (už dyka, ane.
>>> Neriboto resurso) ir iš kažko pasikraus, kai per 5 min pasikraus po 10 auto
>>> vienu metu kolonėlėse... akivaizdu, kad žmones fizikos (elektros skyriaus)
>>> mokykloje nesimokė . Ir neįsivaizduoja, kiek realiai tai kainuotų...kad
>>> kilometras, nuvažiuotas elektra, virs keliais eurais už ta elektra...  Na,
>>> bet žinant, kad europarlamentai fizikos mokykloje nesimokė (nes kaip kitaip
>>> gali priimti direktyva, kad apriboti arbatinuko (!!!!) galią , tikintis
>>> sutaupyti elektros energijos ....), tai nėra ko stebėtis ....
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
> 
> 
>