Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-13 13:23:50
Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote:
> tikrai nesupranti?

Jei tavo vienas pavyzdys mažiau pila vandens, tai nieko nekeičia. Nes
visi, ką aš pažįstu, pila tiek pat. Kas pildavo vienam puodukui i 2.5kw
(užvirdavo, pakol arbatos pakeli isidedavo, tas ir pila tiek pat. Kas mėgo
pilti pilna (ypač, jei daugiau geriančių), tas ir pila pilna. Taip, kad
tavo argumentas apie jokia nauda nieko neirodo. Anksciau oro nesildziau,
dabar sildau....

Audrius K.