Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: benamis
Data: 2019-02-15 09:18:33
Gyreisi koks stropus mokykloje buvai, bet skaityti nesimokai? 10km per
valanda.

Na ir kas, kad uzdraus vidaus degimo variklius? Pamanyk dabar liaudis
perka vien tik naujus automobilius? Praeis bent vienas kitas
desimtmetis, kol zmones su zemomis pajamomis nebetures pasirinkimo kaip
tik imti elektrini.

Nors pagalvojus - gal ir gerai visai cia iseis - zmones labiau pagalvos
ar tikrai reikia automobilio.