Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-02-14 15:22:12
Nemanai, kad jau pritempineji? Tikrai nakti manai bute sunaudojama tike pat,
kiek ir diena? Kad ir nuo 12 iki 6? Bent pas mane skiriasi ant 30 procentu
(Lietuvoj gyvenant name, atmetus geoterma). Mano kartingas aisku
paprastesnis, bet su 4 kilovatais visada per nakti pasikrauna bent jau ant
100 myliu. Namo ivadas 7 kW - dar nei karto nebuvo, kad saugiklis ismestu. O
kur sakai, kad negalima, tau butent klysti - uz 500 svaru siule pastatyti
kazkoki aparata, kuris butent ir balansuotu srove. Tipo kai nueinam
miegoti - paduotu i krovima beveik visa elektra, o jei 3 valanda nakties
atsikeles sugalvosiu uzbustinti kaitelente, indaplove ir cainika - no
problem, korovimas mazinamas ar nutraukiamas (to nepamenu). Neabejoju,kad
toks sprendimas imanomas ivisam daugiabuciui. Tik kad poreikio nebuvo tai ir
neisbandziau.

"Audrius K"  wrote in message news:q439jn$fh9$1@trimpas.omnitel.net...

Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:
> Kam daugiabutyje nakti naudojama elektra?

Daug kas susidėję 2 tarifu skaitliukams ir naktį jungia skalbenkes,
indaploves. Vakarais naudojama krūva kitos technikos. Ir krauti auto reiks
tuo pat metu...