Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Herkus
Data: 2019-02-13 12:24:14
zinau viena su clear title  (LT pakeistas bamperis ir galinis dangtis) 
kuriam garantija taike be problemu.

Kokia koreliacija dauzimo su komplektacija?:) Ir komplektacija 
issaiskint apskritai gali but sudetinga, nebent turi priejima prie DB 
pagal VIN.

2019-02-13 12:16, Audrius K rašė:
> Herkus <h@h.lt> wrote:
>> ziurint koks dauzimas, tu dar pasitikslink ar tikrai nebebus tos
>> garantijos.
> Kokia dar garantija, kai atvaziuoja su “salvage title”.... net jei dauzimas
> nebaisus ir sveikos pagalves. Antra, jei gera komplektacija, tai dauzimas,
> kaip taisykle, buna rimtesnis. O tie , kurie su garantijom (yra mobile de
> nedauztu), išlipa iš biudžeto.
>
> Audrius K.
>> 2019-02-13 11:58, Audrius K rašė:
>>> Herkus <h@h.lt> wrote:
>>>> cia tai pritariu, is nekraunamo hibrido nematau naudos ekonomijos
>>>> prasme.  Lyginam RAV4 hibrida su paprastu: sanaudos tik 1L mazesnes, o
>>>> kaina 3400 EUR didesne.
>>>>
>>>> Vaziuojant 15000km per metus kainu skirtumui atidirbt reikes beveik 20
>>>> metu..
>>>>
>>> Prasme gali būti viena - suminiai kilovatai didesni, taigi ir važiuos
>>> smagiau. Ir, greičiausia, to pasekoje kuro ims ... daugiau. Bet, va dabar
>>> pats dairausi auto, ir vienas iš kandidatu yra rav hibridas. Dėl kilovatų,
>>> pofig ta ekonomija. Tik kad mazokas. Geriau butų highlinder hibridas (irgi
>>> tik dėl kw) , bet tas be garantijos daužtas  amerikonas už brangiau išeina
>>> ...
>>>
>>> Audrius K.
>>>> 2019-02-13 11:30, Audrius K rašė:
>>>>> Tomas <t@t.lt> wrote:
>>>>>> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė:
>>>>>>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė:
>>>>>>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai.
>>>>>>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų
>>>>>>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus
>>>>>>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas
>>>>>>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti.
>>>>>> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km
>>>>>> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi
>>>>>> beveik tą patį tik be klapato.
>>>>> Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo
>>>>> nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su
>>>>> ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir
>>>>> tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams)
>>>>> nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik
>>>>> nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja
>>>>> benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir
>>>>> pats dažnai su volt važinėja.
>>>>>
>>>>> Audrius K.
>>>>>
>>>>>
>>>
>
>