Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-13 13:41:25
asd <asd@sdf.lt> wrote:
> Artimiausiu metu taip tikrai neatrodys.

Aš gi rašiau - “turėtų” ...
Antra - botanikai priiminėja sprendimus uždrausti nuo 20xx metų uždrausti
nauju auto su vidaus degimo varikliais pardavimus. Gamintojai - priiminėja
sprendimus nebegaminti nauju auto su vidaus degimo varikliais... tai kuo
važiuosime - dviračiais, ar ką ? Kaip Olandijoje... tik ten žiema geroookai
šilčiau....
Audrius K.

P.S. Dėl tokiu botanikų jau dabar nerandu, kokį nauja vidutinio dydžio
suva’a (ar minivena) nusipirkti, kad nors šiek tiek važiuotų. Arba
premiumas už brangiai (ir man jie netinka politiškai) arba kibiras su
nevažiuojančiu varikliu.... kažkodėl USA pasirinkimas didžiulis mano norimo
dydžio ir galios auto, Rusijoje - taip pat. O va eu - fig.