Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Herkus
Data: 2019-02-13 11:00:58
Nera sviesos tavo tunelio gale ;) Bet biski pafantazavai ir spalvas 
uztirstinai, nes pirmiausiai nebus, kad bam ir VISI elektrokaruose. Bet 
palaipsniui einant problemos issispres.

Pvz. vien bateriju krovima stipriai paspartinus iskart atpuola didelis 
galvos skausmas. T.y. poreikis turet savo rozete, galinga ivada iki 
daugiabuciu,  nes galetum uzgaist stotelej kraunantis tiekpat kiek ir 
degalus pilantis.

+ UK maciau projekta montuoti rozetes i apsvietimo elektros stulpus, o 
krovimus programuojant nakciai stipriai mazeja elektros deficito klausimas.

Kas mokes uz stoteles? Tie kas nores uzdirbt is krovimo, juk niekas 
nesake, kad elektra bus nemokama.




2019-02-13 07:21, Audrius K rašė:
> cD-r0m <adomas.trinti@gmail.com> wrote:
>> Standartizavimo tiek, kad tokios ateities "dabar" neįsivaizduoju. Ir
>> spėju auto gamintojai savo baterijų parametrus/formas laiko po patentais
>> ir komercine paslaptimi, tad nėra kaip pradėti. Nebent specializuotai
>> rinkai kuri gali sau leisti infrastruktūrą.
>>
>> Kažkodėl manau, kad batarkes pakraunamas per 5-10min 10%>>>50% padaryt
>> realiau. (degalinės pusėj irgi tikriausiai turėtu būti
>> baterija-kondensatorius, kad atiduoti taip, jei nėr galimybės atvest
>> riebaus kabelio).
> Ir, įsivaizduok, piko metu eilute auto. Prie visu stotelių... ir kada tos
> stoteles batareikos/kondensatoriai pasikraus, jei nebus riebaus kabelio.
> Auto tai gali spėti per minutę pasikeisti...
>
> Žaislai tie tik elektra varomi auto. Ir ilgai dar jais tik bus. Nes šiuo
> metu realiai tinka tik ofiso planktonui važinėti maršrutu darbas-namai. Ir
> tai tik tuo atveju, jei gyvena privačiame name (t.y. gali pasikrauti per
> naktį.)
>
> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai. Praktiškai KIEKVIENA
> parkavimo vieta turėtų tureti galimybe pasijungti pakrovimą. Taip ir matau,
> kaip Vilniuje ant žalios vejos ar šaligatviu stovinčios auto kraunasi
> naktimis :-) paprasčiausiam parkavimui trūksta vietų miegamuosiuose
> rajonuose, o čia svaigstama apie parkavimo vietas su pakrovimais. O kokiu
> galiu reikia, kad pakrauti degalinėse prie keliu? Pažiūrėkime srautus pvz
> penktadienio vakarą iš Vilniaus i Palanga ir pabandykime įsivaizduoti, kur
> jie prieš kelione krausis....  gerai, jei akumu užteks iki Palangos ir
> diena nebus i darbą važiavęs. O akumas mažesnes talpos, ir jei diena kažkur
> po vilniu pravažinėjo , reikia įsikrauti išvažiuojant ir dar pakeliui :-)))
>
> Vien paskaičiuokit, kiek kainuotų tokios įkrovimo infrastruktūros sukūrimas
> ir kas už ji sumokės . Auto (dėl akumu) gerokai brangesne. Infrastruktūrą
> reikia kurti. Už ją irgi reikia sumokėti . Kaina lipa i beprotybe... (auto
> apie 40keu, bet kuriuo atveju bent porai auto reikia skaičiuoti įkrovimo
> vieta su kabeliu atvedimu - dar kokį 50keu.... ) o elektra iš kur imsi???
> Iš saules pas mus neužteka ir neužteks. Hidroelektrinių nėra kur statyti,
> ir jos taip pat daro žala gamtai. Atomines uždarinėja. Taigi deginsi tas
> pačias dujas ar mazuta, tik su brangia tarpine konversija. Na, ne mieste.
> Bet tai sprendžiasi paprastu įkraunamu hibridu. Mieste pavažiuoji elektra,
> užmiestyje - benzinu.
>
> Audrius K.
>
>
>
>>
>> On 2019-02-13 00:36, Teisybes Dele wrote:
>>> On 2/12/2019 11:46 PM, benamis wrote:
>>>> Gal kada ateityje padarys kokias nors greitai keiciamas batareikes.
>>>
>>> taip jau buvo pries 100 metu, tik vietoje robotu negrai dirbo
>
>