Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: alm
Data: 2019-02-14 10:25:31
2019.02.14 08:35, ejs rašė:
> 2019-02-13 22:14, benamis rašė:
>> Nematau tame dideles problemos... Interneto irgi neturim dedikuotos 
>> slangos kiekvienas. Kodel negaletu buti toks pat principas ir su 
>> krovimo stotelemis? Visi susijungia - kraunasi leciau.
> 
> Taip ir būtų. Arba visas jų tinklas pastoviai atsijunginėtų dėl galios 
> trūkumo.
> 
> Klausimas yra žymiai paprastesnis - o kas tą galią sugeneruos ir kas 
> mokės už kiekvienos stotelės galios rezervą?
> Teslos supercharger'is ima 100-150 kW. Toks nedidelis stalių cechas 
> pagal instaliuotą galią. Skirtumas tas, kad stalių cecho pastovus 
> energijos poreikis yra 30-50% nuo instaliuotos galios, teslos - 100% 
> krovimo metu ir 0% laukimo. Elektros tinklo apkrovos balansavimo laukia 
> įdomūs laikai.

vienas troleibusas ima 100-200 kW įsibėgėjimo metu
tramvajus įsibėgėdamas 1-2 MW
px tas superchargeris palyginus