Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: RaR
Data: 2019-02-12 17:36:30
Tai aš irgi  sakau, kad ACC (o gal CAS (Collision Avoidance System,
VAG-e vadinasi front assist) ten gelbėjo, nesvarbu, abi tais pat
jutikliais paremtos sistemos) yra gerai. Vis tik šiuo atveju kalba ėjo
apie visiškai autonomiškai važiuojančius automobilius, bet kai už vairo
dar pasodintas vadyla, kuris, kaip tikimasi, įsikiš, jei kažkuri
autonominio vairavimo sistema nesuveiks kaip reikia. Tai tas vadyla
tokiam incidentui įvykus kaip taisyklė nespėja nuspausti stabdžių ar
pasukti vairo, kadangi jau po pusvalandžio tokio važiavimo pradeda
snausti ar skaičiuoti varnas.