Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-13 11:30:54
Tomas <t@t.lt> wrote:

> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km
> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi
> beveik tą patį tik be klapato.

Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo
nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su
ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir
tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams)
nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik
nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja
benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir
pats dažnai su volt važinėja.

Audrius K.