Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-14 10:48:54
alm <news_SPAMAS_@kom.com> wrote:
> 2019.02.14 08:35, ejs rašė:
>> 2019-02-13 22:14, benamis rašė:
>>> Nematau tame dideles problemos... Interneto irgi neturim dedikuotos 
>>> slangos kiekvienas. Kodel negaletu buti toks pat principas ir su 
>>> krovimo stotelemis? Visi susijungia - kraunasi leciau.
>> 
>> Taip ir būtų. Arba visas jų tinklas pastoviai atsijunginėtų dėl galios 
>> trūkumo.
>> 
>> Klausimas yra žymiai paprastesnis - o kas tą galią sugeneruos ir kas 
>> mokės už kiekvienos stotelės galios rezervą?
>> Teslos supercharger'is ima 100-150 kW. Toks nedidelis stalių cechas 
>> pagal instaliuotą galią. Skirtumas tas, kad stalių cecho pastovus 
>> energijos poreikis yra 30-50% nuo instaliuotos galios, teslos - 100% 
>> krovimo metu ir 0% laukimo. Elektros tinklo apkrovos balansavimo laukia 
>> įdomūs laikai.
> 
> vienas troleibusas ima 100-200 kW įsibėgėjimo metu
> tramvajus įsibėgėdamas 1-2 MW


Ir kiek mieste tu troleibusu ar tramvajų? O kiek privačiu auto? Gal
paskaičiuok ...
Audrius K.
> px tas superchargeris palyginus
>