Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: PukiS
Data: 2019-02-15 12:43:04
mes cia apie teorinius arklius vakume ar realybe? Vat taip pyst visi
gyventojai visas 30 mašinų per nakti pakeis i elektrines? Pradžioj vieno
chargerio per akis, su laiku daugės. Pamažu daugėjant lesto galingesnį
kabelį (o esamo nenustebčiau kad net nereiks keist) ir pastote pastatys.
nu absoliučiai jokios problemos.