Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: tranzoo
Data: 2019-02-13 19:55:45
yra. ir nereikia nei ieskot ar pajunginet. ivaziavai i parkavimo vieta -
ir kraunasi. ir tik nepradek pasakot, kaip pas mus kreivai masinas stato...

vw ji aktyviai stumia, o su jo uzmoju elektrifikuotis - ziu ir aplink
visur yra.

taip, taip, dar Pasvaly ir Tauragej nei vieno, zinau. :) bet dar 'ne
vakaras'