Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-13 13:04:47
Tomas <t@t.lt> wrote:
> 2019-02-13 11:53, Audrius K rašė:
>> Tomas <t@t.lt> wrote:
>>> 2019-02-13 11:30, Audrius K rašė:
>>>> Tomas <t@t.lt> wrote:
>>>>> 2019-02-13 08:58, Tomas rašė:
>>>>>> 2019-02-13 07:21, Audrius K rašė:
>>>>>>> 
>>>>>>> Pabandykit įsivaizduoti, kad VISI auto - elektriniai.
>>>>>> Visi ne visi, bet pvz. su mano auto naudojimu, tai alektromobilis tiktų
>>>>>> beveik idealiai. Važiuoju į darbą nepilnus 50 km, prie darbo greit bus
>>>>>> krovimo stotelė. T.y. tarp krovimų apie 100 km. Tiek turbūt net Leafas
>>>>>> su Zoja pajėgūs nuvažiuoti.
>>>>> 
>>>>> Ai ir dar su tokiu usage pattern visokie PHEV su savo 40-50 km
>>>>> elektriniu kilometražu kaip ir atkrenta, su paprastu hibridu turėsi
>>>>> beveik tą patį tik be klapato.
>>>> 
>>>> Neturėsi to pačio. Paprastam hibridui turi pilti kurą, taupomi tik stabdymo
>>>> nuostoliai ir tai, kad variklis veikia atkinsono ciklu (ekonomiskesnis). Su
>>>> ikraunamu hibridu maršrutu darbas - namai gali stumdytis vien elektra. Ir
>>>> tai patikrinta praktiškai - bendradarbis jau pora voltu (vaikams)
>>>> nusipirko. Turi nemokamus parkavimus, a juostas ir po miestą beveik
>>>> nemokamai stumdosi. Krauna per naktį namuose. Jei kur toliau - važiuoja
>>>> benzinu. Tiesa, sau (važiuoja daug) pasiėmė Ford Edge ... nors po miestą ir
>>>> pats dažnai su volt važinėja.
>>> 
>>> Tai sakau, aš 50 km važiuoju į darbą. Tai reiškia, kad reiktų krauti ir
>>> prie darbo (sąlygos bus), ir namie (prailgintuvas pro antro aukšto langą
>>> daugiabutyje?).
>> 
>> Taigi rašiau, kad norint naudotis elektra, pirmiausia reikia gyventi
>> privačiame name :-) . Tarp kitko, bendradarbio jaunimui maršrutu namai -
>> univeras - dar kažkur - namai užtenka krautis namie. Važiuoja jis kažkiek
>> virš 50km/h. O jei pritrūksta keliu kilometrų, tai benzo bako, sakė, ilgam
>> užtenka...
>> 
>> Tau realiai irgi truktų kokiu 30km. Na, biski padegintum benza. Kokį baką
>> per pusantro mėnesio... tikrai geriau, negu su Vien elektriniu sustoti
>> likus iki tavo krovimo vietos darbe 2 km :-)
> 
> Tai va, būtų to chevy gvolto reindžas bent 100 km - būtų kita kalba.
> 
> 

Tai aš ir rašau, kad grynai elektriniai - žaislai . Perspektyva turėtų
įkraunami hibridai su 50-100-150-200km rida (kadangi batareikos brangios,
tai yra pasirinkimo prasme. Žmonių poreikiai skiriasi. Pvz mano žmonai
užtektų ir 50km - paprastai ji nuvažiuoja per diena nuo 10 km iki 50. Tau
užtektų 100, kažkam užtektų 200) . O bet tačiau, šio pasaulio botanikai iš
vis ruošiasi uždrausti vidaus degimo variklius. Ir dėl tokiu botanikų,
esančiu aukštuose postuose volt gamyba 2019.1 nutraukiama. Ruošiasi gaminti
tik elektrinius.... kaip ir nelabai yra ką pirkti įkraunamą...

Paprasti Hibridai irgi migruoja i keistas tendencijas. Pvz Subaru ruošiasi
leist hibridinį modelį ši 13.4kw elektriniu varikliu... nafig jis ten iš
vis su tokia galia. Vw-audi irgi kažkokius hibridus ruošia su keliu kw
varikliukais... įdės galingesni starterį start stop sistemai ir pavadins
hibridu. Akivaizdu, kad tokie hibridai niekad netaps ikraunamais.

Audrius K.