Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: ostapas
Data: 2019-02-13 14:19:08
Detalių nežinau, bet vienas bišk pažįstamas naują Explorerį iš rytų kažkaip
parsivežė. 3.6 benDzinas, 250 arklių ir kita xz kam reikalinga chuinia.
Kai labai nori - viskas įmanoma.

"Audrius K"  wrote in message news:q41182$pb6$1@trimpas.omnitel.net...

ostapas <bertamarija@gmail.com> wrote:
> Tai taip, kai norai viršija galimybes, visada smagu kažką kitą kaltint.

Nesupratai tu nieko.
Jei importuoti nauja iš USA , muitas , PVM , transportavimas, užkėlia kaina
30% . Įvykus gedimui detale gali tekti užsakinėti iš USA ir laukti ilgai.
Garantijos su klausimu. Tada jau ir vietines atsiranda alternatyvos....
pvz Ford Explorer sukainuoja panasiai, kaip Grand cherokee (ta pati galia)
ar lexus rx iš salono. Landcruiser gal netgi pigiau išeina, patikimesnis,
mažesne galia. Visi nemaloniai lipa iš biudžeto .

Daužta USA vs kazkas kibirisko iš salono - tikimybe blogo remonto, paslėpto
defekto, garantijos nebuvimas, gal būt ilgas detaliu laukimas vs 3 metams
garantinės auto be jokių rūpesčiu, tačiau su stipriai mažesniu vairavimo
malonumu. Nebutu durnu ribojimų, butų outback su3.6 varikliu, Ford
explorer, Ford Edge benzinas, Toyota higlinder, Toyota sienna, Chevy
traverse, Honda Pilot, Mazda cx9 . Visi jie tilptų iki 40keu. O dabar - iš
vis, jei tik galingesne - dyzelis (Ford Edge, Santa Fe  ir pan)

Audrius K.