Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-02-14 11:24:57
tai kokią įtampą vesim į chargerius? Trūliko 650V ar traukinio 25kV?

Beje, matei kaip atrodo kabelis kur po trūliko stulpais eina?

2019.02.14 10:27, alm rašė:
> 2019.02.14 08:35, ejs rašė:
>> 2019-02-13 22:14, benamis rašė:
>>> Nematau tame dideles problemos... Interneto irgi neturim dedikuotos 
>>> slangos kiekvienas. Kodel negaletu buti toks pat principas ir su 
>>> krovimo stotelemis? Visi susijungia - kraunasi leciau.
>>
>> Taip ir būtų. Arba visas jų tinklas pastoviai atsijunginėtų dėl galios 
>> trūkumo.
>>
>> Klausimas yra žymiai paprastesnis - o kas tą galią sugeneruos ir kas 
>> mokės už kiekvienos stotelės galios rezervą?
>> Teslos supercharger'is ima 100-150 kW. Toks nedidelis stalių cechas 
>> pagal instaliuotą galią. Skirtumas tas, kad stalių cecho pastovus 
>> energijos poreikis yra 30-50% nuo instaliuotos galios, teslos - 100% 
>> krovimo metu ir 0% laukimo. Elektros tinklo apkrovos balansavimo 
>> laukia įdomūs laikai.
> 
> vienas troleibusas ima 100-200 kW įsibėgėjimo metu
> tramvajus įsibėgėdamas 1-2 MW
> px tas superchargeris palyginus