Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: Audrius K
Data: 2019-02-13 15:15:49
Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote:
> nu jei fėėėėėė, tai tada jau ir koks X-Trail'as šalia.
177 arba 163ag. Įsibėgėjimas 10s. Fe.

Siaip galingesnius randu du : va tiguan 220ag ir rav4h 220ag. Abu maži.
Labai. Dar nagrinėju Ford Edge 209ag senesnis arba 235ag naujesnis
(brangokas). Senesnis kaip ir už 35k išeina ... bet dyzelis ... tada
pradedu žiūrėti i amerikona exploreri daužta 25keu ir visi skambaliukai.
Bet be garantijos. Bet daužtas. Net normali śešiuke po kapotu su pakankamai
Ag. Bet neaisku, ar kur gausi kokį filtrą be užsakymo nusipirkti...

Audrius K.

O anas žiū su