Tema: Re: Statistika apie teshlos asistentus
Autorius: RaR
Data: 2019-02-15 22:00:02
Nu tai pas mus niekas nedraudžia ir kol kas nesiruošia drausti. Netgi 
jei pradėtų drausti, turint omeny kokį procentą naujų auto pas mus perka 
tas parkas pasikeistų labai iš lėto.
O kaip bus tose Norvegijose, Švedijose ir Olandijose - pažiūrėsim. 
Norvegijoje ir dabar naujų auto pardavimuose elektromobiliai sudaro 
žymią dalį, Leaf jau perkamiausias modelis iš visų bet kuo varomų, gryni 
elektromobiliai jau sudaro >7% viso autoparko, tad 2025 ar kelintais ten 
jokio šoko nebus. Aišku, jau dabar ten susiduriama su problemomis: 
padidėjo kamščiai gatvėse, kadangi vis daugiau iš traukinių ir autobusų 
persėda į elektromobilius; trūksta stovėjimo vietų kitiems 
automobiliams; kemšasi autobusų juostos; keltų pelnas mažėja, nes 
elektromobiliams nereikia mokėti ir pan. Bet dauguma tų problemų kyla 
dėl lengvatų ir subsidijų, kurios turės palaipsniui išnykti.

On 2019-02-15 08:54, Audrius K wrote:
> RaR <RaR@lt.lt> wrote:
>>> Daug kas susidėję 2 tarifu skaitliukams ir naktį jungia skalbenkes,
>>> indaploves. Vakarais naudojama krūva kitos technikos. Ir krauti auto reiks
>>> tuo pat metu...
>>
>> Nežinau tokių, kurie naktį jungtų skalbiankes. Nebent kokiam rūsy stovi.
>> Indaplovę - taip, nakčiai jungiam, kadangi gana tyli ir pirmam aukšte
>> nėra miegamųjų. Skalbiankė ir džiovyklė paprastai dirba savaitgalį.
>> Galiausiai ta skalbiankė gi nedirbs visą naktį, kol kas tokių kurios
>> pačios išmestų išskalbtus ir įsidėtų nešvarius dar nėra.
>> Aišku, jeigu visus auto dabar paverstum elektriniais, būtų didelių
>> problemų, bet viskas vyks palaipsniui, be valdžios ir kiekvienas
>> paskiras žmogus spręs savo problemas, nemanau kad staiga visi tiek
>> nudurnės, kad nusipirks elektromobilį, o paskui žiūrės kur jį pasikrauti.
> 
> O jei kitokiu nelieka?? Ką pirksi - dviratį ar elektrokara? Ir skaičiuoti-
> greiciau i Palanga su dviračiu ar puse paros praleisti pakeliui eilėje prie
> chargerio....
> 
> Audrius K.
> 
> 
>>
>>
> 
> 
>