Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: Laimis
Data: 2010-04-19 22:55:10
Cube rašė:

> Na ir kas kad PSDF biudzetas padides? PSDF padides, nes kazkur kitur
> sumazes, ziurint visos valstybes mastu, tas istatymas atnes valstybei

http://www.finmin.lt/web/finmin/2010biudzpatob#p

(biudžetas yra deficitinis, skolinamasi...)

> Va va, o ka as sakau - saugiklius uzdeti sunku, o kartais ir neimanoma.

Na, na, o ką aš ir sakau -- reikia piktintis vietoje (demagogai,
dogmatikai, žlugdytojai, nes juk neįmanoma įstatymų ir reformų vykdyti)
ir kartu žiūrėti nedrąsiai kaip gi čia vis dėl to bus...

> draudima - saugikliai bus. Taip kad faktas yra toks - nebus tu
> saugikliu, aisku kazkiek galima sugrieztinti, bet kad tokius fiktyvius
> bedarbius visai isnaikintume, arba bent zenkliai sumazintume - utopija.

Visai ne.

> Tai nesislepiant uz moralizavimu ir zodziu zaismo turim ka ir sakiau:
> Istatymas ne suteikia pajamu, bet padaro 100klt nuostoliu valstybei per
> metus ir ateityje niekas nepasikeis, nes tie isivaizduojami saugikliai
> praktiskai nerealizuojami.

Iš DB bus pramėtomi beviltiški „bedarbiai“. Atsiras papildomų sąlygų
(paaiškėjus, kiek yra norinčių ir galinčių dirbti).

> O kad vyriausybe veikia, tai niekas nesigincija, bet butent tai ir yra
> blogai, nes tie ju veiksmai tai tipiskas uzsispyrusio dogmatiko elgesys
> - ekomonines zalos valstybei darymas vaikantis nepasiekiamu ideju. Kaip
> sakant nieko nera blogiau uz iniciatyvu kvaili.

Ekonominės žalos...
Švietimo reforma -- žala.
Sveikatos reforma -- žala.
Mokesčių reforma -- žala.

Tikriausia žala yra nieko nedaryti, stovint vietoje.

Nepamiršk, kad 2014 m mūsų valstybės skola, prognozuojama, stabilizuosis
ties keturiasdešimt keliais % BVP, kai Latvijos, jau šiemet sieks 74%
BVP, o 2014 m, pagal palankiausią scenarijų, stabilizuosis ties 89% BVP.