Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: pjezo
Data: 2010-04-01 13:22:51
va tai butent.

mane tai knisa toki verkautojai.
del elementaraus dalyko.
jie sveikatos apsauga gauna uz keliasdesimt lt per menesi.
kai tuo tarpu dirbantys susimoka gerokai daugiau.

ir jei taip mastatn- tureciau dabar rekauti kaip mane apiplese- paskutinius 5 metus nei karto nesinaudojau nemokamu gydymu:
-stomatologai privatus.
-jokios rimtom ligom nesergu,
-persalimus "persergu" net neimdamas biuleteniu.

Taigi ka turim- kas menesi moku gerokai daugiau, nesinaudoju paslaugomis, ir net nesinaudoju ligos pasalpomis.
Dzievuli mano, mane apiplese!

Bet vat jei turima smegenu imama suvokti
-valstybe be mokesciu negali egzistuoti,
-mokesciai niekada nebus teisingi (skiriam nuo teiseti) atskiru individ atveju,
-sveikatos mokesciai turi ir socialine paskirti- lesu perskirtymas savotiskas, kai uz ta pati sveikatos drausima skirtingai uzdirbantys moka skirtingai.