Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-02 16:29:50
Beje, man labai patiko tavo interpretacija su zodziai nutruksta ir nustojama moketi. :)
Istatyme yra pasakyta "gauna dar vieną mėnesį po to, kai už juos nustota mokėti"
Tai dabar nori pasakyti, kad kai esi nemokamose atsotogose tai nemokamos PSD imokos tai nera nustojimas moketi psd :))) Ir tiesa paskius nematau as cia jokiu nuansu. Gal gali eiti pvz kokiam bankui ir paskui teisme paaiskinti, kad kredito imoku nemokejimas nereiskia, nustojimas moketi, nes kredito sutartis juk galioja :))))

T:)