Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-02 16:23:21
Jo, tai kuo skiriasi nemokamos atsotogos, kurios pagal tave yra "laikinas sutrikimas, kai nemokamos imokos", nuo bedarbio, kuris irgi pvz du menesius laikinaineturejo darbo? :) As manau, kad darbo neturejimas yra juk viso labo "laikinas sutrikimas", va isidarbinsiu kitur ir vel sumokesiu. O apibrezimas "laikinas" juk neismatuojamas :)

T:)