Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-02 11:50:11
nu tai gi gal pastebejai, kas as cia juokais :) ir sipseneliu pridejau :)))

Realiai tai buvo kaip tu ir sakai. Simonyte gi is Vmi sistemos, ji skaiciuoja grynai kaip mokestininkas, istatymas yra, surinkti reikia. Ji nelabai isikirto, kad minstre yra ir politikas tuo paciu. Todel Kubilius suprates, kad gaus is greblio per plika kakta, tai liepe kazka susukti :) Va ir turim tai ka turim.

T:)