Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: CodeC
Data: 2010-04-01 13:32:24
On 04/01/2010 01:22 PM, pjezo wrote:
> [...]
> -jokios rimtom ligom nesergu,
> -persalimus "persergu" net neimdamas biuleteniu.
>
> Taigi ka turim- kas menesi moku gerokai daugiau, nesinaudoju paslaugomis, ir net nesinaudoju ligos pasalpomis.
> Dzievuli mano, mane apiplese!
>
> Bet vat jei turima smegenu imama suvokti
> -valstybe be mokesciu negali egzistuoti,
> -mokesciai niekada nebus teisingi (skiriam nuo teiseti) atskiru individ atveju,
> -sveikatos mokesciai turi ir socialine paskirti- lesu perskirtymas savotiskas, kai uz ta pati sveikatos drausima skirtingai uzdirbantys moka skirtingai.

gal tik viena dalyka reiktu pabandyti suprasti. kaip jaustis tam zmogui,
kuris visiskai negauna pajamu ir turi moketi mokescius uz kazka. kaip
tai veikia psichologiskai? aisku, kad tu, dirbantis, susimoki daugiau.
nes tu uzdirbi. tokie turi islaikyti sistema. kadangi tokiu mazeja, tai
sita puvena stengiamasi islaikyt netgi tokiais absurdiskais budais.
ir nereikia skiesti, kad 'jie sveikatos apsauga gauna uz keliasdesimt lt
per menesi'. jie juos tiesiog ismeta, atiduoda pravalgyt sistemai. o uz
sveikata kai prireikia tai vistiek turi susimoketi papildomai visi - ir
dirbantys ir nedirbantys, ir jau kiekvino reikalas is kur $$$ gauti.
tiktai kai dirbi ir uzdirbi, tai matyt biski sunkoka isigilinti i tu
situacija, kurie jau menesio pradzioj suskaiciave kiek duonos kepalu
iseis nusipirkt, o cia dar 'draudimui' reikia 72 Lt sumoket.