Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2010-04-19 21:26:30
Dar neaisku kas vyksta?
Taigi esant ribotiems finansiniams istekliams itakos jegos konkuruoja
del ju. Pavadinkime itakos jegomis partijas, gavusias atitinkamas
ministerijas. Kuo didesnius finansinius srautus valdo atitinkama
politine jega, tuo didesni procentai gali nubyreti tai itakos jegai.
Siuo atveju padatyta ir suplanuota viskas buvo taip, kad finansiniai
srautai, nukreipti i galimai Abonento zmoniu valdoma ministerija, kaip
tik isaugtu: Laimis pats tik ka patvirtino, kad ir bedarbiu padidejimas
del PSD "reformos" ir planuotos lesos tam padidejimui buvo ivertintos
ruosiant biudzeta... Vadinasi, jos buvo atimtos is kitu valstybes
finansuojamu sriciu, is kitu itakos grupiu.

O kaip realiai vyksta tas privalomas draudimas ir "nemokamas" sveikatos
apsaugos finansavimas is valstybes biudzeto, parodo straipsnis Delfyje:

http://www.delfi.lt/news/daily/Health/nescia-moteris-uz-savo-sveikatos-prieziura-turi-primoketi-pati.d?id=31228507

Ir tai nera joks isskirtinis atvejis. Praktiskai uz viska reikia
susimoketi valstybineje "nemokamoje" medicinoje...

--
Valdas Vilutis