Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: Laimis
Data: 2010-04-18 16:06:36

> Esi tuo tikras? Galbūt, galbūt. Nepamiršk skaičiuoti kiek realesniais

Neatkreipiau dėmesio. O kuo čia dėti tavo ir žmonos mokesčiai sodrai
(t.y. visas valstybinis socialinis draudimas, kurio rūšių yra 4:
pensijų;  ligos ir motinystės; nedarbo ir nelaimingų atsitikimų;
*sveikatos*) ir visas kaimo išlaikymas?
Geriausiu atveju išlaikai nedirbančius pensininkus „mokėdamas“ jiems
pensijas, tačiau pačio sveikatos draudimo įmokos yra tik (nedidelė;
~22%) valstybinio socialinio draudimo mokesčių dalis.

PSDF yra tas bendras katilas. Šiais metais pusę PSDF biudžeto (~4 mlrd.)
sudaro PSD įmokos (~2 mlrd.), dar tiek (kiek mažiau; ~1,9 mlrd.)  --
asignavimai iš valstybės biudžeto.

http://www.sam.lt/index.php?1712273807