Tema: Re: Absurdiškom PSD įmokom už NIEKĄ - NE
Autorius: Arfor
Data: 2010-03-30 03:34:00
nu tai ko neini prie to seimo? ~100 tik ir susirenka paskutiniu metu, bet
visi verkia kad kazka reikia daryt tik nieks nedaro.
kaip peticija gali nuzudyti aktyvu balsa?
duokit 10 tokiu peticiju vis tiek pasirasyciau.

elektronine peticija jau gerai vien tuo, kad aoie ta suzino daugelis, is to
gali issirutulioti ir rimtesnes diskusijos bei veiksmai.
pasirasiusiu skaicius laimei yra didesnis nei visokiu niurzgliu kedu
foroomjookuose.