Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-02 15:19:10
blet Laimi, jei tau jau nedraudiminis laikotarpis tera tik laikotarpis kai turi atleidima nuo imoku nemokejimo, bet draudimas tau galioja.... :) Nu vienu zodziu - neturiu zodziu.

O siaip jau idomus vingiai. Mano nuomone, teisingai nuo 17.1 ir 17.2 administratorius yra sodra. Imoku dydis (procentai) yra nustatyti tik PSD istatyme. Jame pateikta tiknuoroda, nuo kokiu pajamu jos skaiciuojamos (nukreipinat i valstybiniu socialiniu draudimo baze). Teisingai, imokos adminitravimas nuo 17.1 ir 17.2 yra perduotas Sodrai ir imoku mokejimo daznumas numatytas socialinio draudimo istatyme. Jame nurodoma, kad uz menesi imokos turi buti sumoketos iki sekancio menesio 15 dienos. Kai esi nemokamose atostogose imokos pagal valstybinio socialinio draudimo istatyma nesiskaiciuoja (ir tas laikotarpis neieina i draudimini laikotarpi). Kadangi nemokamu atostogu atveju nemoki soc.draudimo, nemoki ir psd imoko. Toliau jau pagal PSD nuostatas draustas esi jei esi susimokejes uz ta laikotarpi, plius papildoma isimtis leiki draustas dar viena menesi, jei pries tai imokas mokejai pagal 17.1 ir 17.2 punktus. Nematai jokiu galimybiu buti draustam psd jei esi nemokamose atostogose daugiau kaip menesi.

T:)