Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-01 15:35:52
Visai mane nitikini su tokiais argumentais, daug emociju o tolko jokio.

Mano argumentai:
1. Kodel atleidiziami buve nemokamuose atostogose, nors tai NEdraudiminis laikotarpis, o nedirbantys LIETUVOJE ir nesiregistrave darbo birzoje turi susimoketi.
2. Jei as esu nedraustas, man nemokamos pagalbos niekas neteiks, kad ir kokius humaniskus mes cia vaidinsim.
3. Jei tinkamas prievoles ivykdymas yra psd sumokejimas deklaruojant pajamas t,y. iki geguzes 1 d. Kas grazins, jei as mokejau us "is savo kisenes".
4. Informavimo trukumas.
5. del palyginimo su civiline. Jei padarysiu avarija be civilinio, turesiu atlyginti zala "is savo kisenes" plius gausiu bauda, bet jokiu budu manes neprivers nuipirkti draudima dar uz praejusius metus. Nematau jokio rysio su psd, kur rizikuoju tik savo sveikata.
6. beje, kad del palikimo merdijimui jeireiktu insktus persodinti - yra palikta spraga gyventojo naudai - psd isigalioja jei turi x men draudimini laikotarpi, ji igyji tiek laiko mokejes imokas, arba is karto sumokejes x men imokas. Taigi, jei 2010 susergu ir neturiu draudima susirgimo diena sumoku uz berods uz tris menesius imokas (api 220 lt) ir su dainele varau i ligonine. :)

T:)