Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: Laimis
Data: 2010-04-19 18:36:21
Cube rašė:

> Visu pirma paskaiciavimas, kad 100k uzsiregistruos, o 50k drausis
> ziauriai optimistiskas. Surask kokia nors statistika tokiom prognozem

Optimistiškas, sakai? O kas čia bliauna per visus galus, kaip Kubilius
išsidūrė, nes dabar visi dėl PSD registruojasi DB.
Logika tokia: 100-200 k tų, kuriems prikapsėjo PSD nepriemoka. Dauguma,
(jau pasak turbūt ir tavęs, ar tu taip nemanai?) stengsis
susiregistruoti DB ir Kubilius nieko nepeš. O tai ir yra tie bent 74
papildomi milijonai, apie kuriuos (ir žymiai daugiau; asignavimai
padidinti 350 mln.) buvo _iš_anksto_ pagalvota. Realus nedarbo lygis
(tik dabar jis tampa registruotu) ir reali valstybės problema, jos
sprendimas.
Primečiau, kad 50k galėtų pasiteisinti turį užsieninį sveikatos
draudimą, ar galų gale susitvarkys savo emigracijos popierius. Na, gerai
-- tokių bus visas 100k (kas taip pat optimistiška) ir jie į DB
nepateks. Tai kur čia bėda, jei visi tie, kuriems priklauso gauti
draudimą jį ir gaus?

> besiregistruojanciu darbo birzoje padidejo dvigubai, o besidraudzianciu
> savanrankiskai - visai nepadaugejo. Taip kad realus skaiciai greiciau

Jų iki šiol apskritai nebuvo...
O dabar jie balansuos tarp DB ir prievolės. Aiškus pagrindas jiems rastis.

> Antra paskaiciuok ne tik papildomas pajamas, bet ir islaidas. Kiek
> islaidu turesim tu 100k papildomai uzsiregistravusiu sveikatos apsaugai,
> kurios jie anksciau negavo? Kiek pajamu neteksime is tu 100k kurie

Tai jau įvertina. Iš anksto.

> gydesi ir mokejo is savo kisenes? Kiek is tu 100k netgi gaus bedarbio

> pasalpa? Taip kad paemei viena skaiciu ir dar kalbi, kad kiti nemato
> bendro vaizdo, va suskaiciuok kiek atsiras papildomu islaidu ir gausis
> ne nezymus padidejimas, o netgi sumazejimas.

Papildomos išlaidos yra didesnis PSDF biudžetas, kas pačiai sveikatos
apsaugai reiškia kiek didesnį finansavimą ar bent jau jos neveikia
neigiamai. Manau.

> Tai jei tie saugikliai atsirastu, tai ne situ pakeitimu nereiketu -
> sudekim saugiklius kituose istatymuose, kad zmones nebegaletu gauti
> nelegaliu pajamu, o vaidinti bedarbiu ir sveikatos draudimo problema

Pabandyk. Jei paprasta ir solidariai pateisinama prievolė sukelia tiek
pasipiktinimo, tai aš jau įsivaizduoju kasos aparatus turguose...
Ar tik ne pats pirmas pradėsi rėkti, kad tai nesąmonės?

> savaime isnyks. Taciau tuos saugiklius butent ir yra sunkiausia sudeti,
> o deklaracijom tai gali svaistytis bet kas.

Vyriausybė, mano akimis, VEIKIA. Ne deklaracijomis, o realiai; socdemai
sėdėjo pratįsai 8 metus ir nesugebėjo SDĮ įstatymo įgyvendinti...

> siandien visuotinis draudimas, zmones bukit geri ir patys mokekit", o
> paskui ziurim kaip cia sudeti saugiklius, kad ta igyvendinti. O tu

Ne nuo šiandien. Jau girdėjai, kad įstatymui (ir prievolei) ~14 metų.