Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-19 18:25:21
Cube, sutinku su tavimi 100 proc. Tik dar mazas pataisymas. Mano nuomone, jokio planuoto pajamu (mokesciu surinkimo) padidejimo nebus ir buti negali. Netgi atvirksciai bus zymiai didesnes islaidos. Nes tie kurie tampa "oficialiai drausti" uzsiregistrave darbo birzoje yra draudziami is valstybes lesu. T.y. visas ju GYDYMO islaidas neatlygintinia prisiema valstybe (ne imoku mokejimo, o butent gydymo islaidas, nes kiek truksta ligoniu kasom is tiesioginiu psd imoku, tiek skiriama is valstybes biudzeto). Kitaip tariant, kadangi valdzia sake, kad sveikatos draudimas yra solidarus, tai uz tuos kurie nori ir gali nemoketi mokesciu solidariai tures sumoketi tie kurie negali nemoketi mokesciu. Istatymo tikslas del solidarumo 100 proc igyvendintas :)))))

T:)