Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: Cube
Data: 2010-04-19 19:53:52
Laimis wrote:
> Papildomos išlaidos yra didesnis PSDF biudžetas, kas pačiai sveikatos
> apsaugai reiškia kiek didesnį finansavimą ar bent jau jos neveikia
> neigiamai. Manau.

Na ir kas kad PSDF biudzetas padides? PSDF padides, nes kazkur kitur
sumazes, ziurint visos valstybes mastu, tas istatymas atnes valstybei
100k papildomu islaidu, kuriu kitu atveju nebutu. O kad is anksto
suplanuota tai is viso juokinga - ka, jei is anksto suplanavo, tai
staiga is dangaus tie pinigai nukrito? Cia lygiai tie patys mokesciu
moketoju pinigai, kurie butu panaudoti kitoms reikmems, o dabar bus
isleisti dykaduoniu, piktnaudziaujanciu sveikatos draudimu islaikymui.

> Pabandyk. Jei paprasta ir solidariai pateisinama prievolė sukelia tiek
> pasipiktinimo, tai aš jau įsivaizduoju kasos aparatus turguose...
> Ar tik ne pats pirmas pradėsi rėkti, kad tai nesąmonės?

Va va, o ka as sakau - saugiklius uzdeti sunku, o kartais ir neimanoma.
Bet tu vel kazkaip sugebi suderinti du vienas kitam priestaraujancius
teiginius - kalbant apie saugiklius, taip sunku, o apie sveikatos
draudima - saugikliai bus. Taip kad faktas yra toks - nebus tu
saugikliu, aisku kazkiek galima sugrieztinti, bet kad tokius fiktyvius
bedarbius visai isnaikintume, arba bent zenkliai sumazintume - utopija.

Tai nesislepiant uz moralizavimu ir zodziu zaismo turim ka ir sakiau:
Istatymas ne suteikia pajamu, bet padaro 100klt nuostoliu valstybei per
metus ir ateityje niekas nepasikeis, nes tie isivaizduojami saugikliai
praktiskai nerealizuojami.

O kad vyriausybe veikia, tai niekas nesigincija, bet butent tai ir yra
blogai, nes tie ju veiksmai tai tipiskas uzsispyrusio dogmatiko elgesys
- ekomonines zalos valstybei darymas vaikantis nepasiekiamu ideju. Kaip
sakant nieko nera blogiau uz iniciatyvu kvaili.