Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: lasaZ
Data: 2010-04-18 12:14:10
iš mano ir žmonos per metus sumokamų mokesčių sodrai galima išlaikyti visą kaimą tris metus. Įskaitant vaistus, maistą ir gydytojų atvežimą į vietą bei mokėjimą už vizitus. Tai va iš tų pinigų tie draustieji valstybės lėšomis ir gydomi.

tuo tarpu nesuprantu kodėl turi mokėti studentė, kurią darbo biržoje dėl vidinio bardako tris mėnesius stumdė iš aguonų g. į žukausko ir atgal (užregistravo balandžio mėn) ir ji neturėdama pajamų turi sumokėti 216 LT, kuriuos ji turi gauti neaišku iš kur, nes gyvena išlaikoma tėvų, o iš pastarųjų darbą turi tik vienas.

Jei visgi anot taves reikia žūt būt surinkt mokesčius ir gyvent kaip seniau, tai reiktų įvesti pilietybės mokestį - turi pasą, mokį metinį mokestį išvesta skaičiuojant biudžeto deficitą dalinant iš gyventojų skaičiaus.

lasaZ