Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-19 18:55:47
Pradekime nuo kas yra adekvatus finansavimas :)
Jei tu laikai, kad 72lt/men uz bedarbio draudima pervedimas i ligoniu kasas yra adekvatus, tai imho labai klysti, nes tu bedarbiu gydimas kainuos daugiau (ir tikrai tai nera jauni ir sveiki zmones, o greiciau vidutinio ar viresniu amziaus zmones,nes jaunimas jau emigraves). Kainuos daugiau del to, kad jie nekvailiai ir zino, kad nuo registarvimosi darbo birzoje dienos, jie yra drausti ir reikalaus gydymo ir juo naudosis (juk stumdymasis darbo birzoje turi atsipirkti) :) O uz gydima juk mokes ligoniu kasos. Negirdejau, kad butu del to padidinti mediku ikainiai ar numatyta daugiau paslaugu (operaciju ar pan). O ir siaip kvailas skaiciavimas, juk asignavimas bus tik susidariusiam minusui del papidlomo gydymo kompensavimui. Valstybe neperves daugiau, t.y. kad dar liktu liginiu kasom pliuso. Bus tik skyles tik dar didesnes kamsymas :) Isliedziam 300 mln gydymui, gaunam asignavima 300 mln po metu ir sakom, kad tai tinkamas sveikatos finansavimas :))))

Kad biudzetas patvirtintas nereiskia kad finansavimas BUS. Net jei jis ir BUS tai greiciausiai jau tokia kaina, kad...

T:)