Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: Laimis
Data: 2010-04-19 19:16:26
T:) rašė:
> vienu zozdiu esme, jei papildomai suplanavom isleisti 100 klt ir
> turime galimybe isliesti 0 lt, tai vistiek desime visas pastangas
> isleisti 100 klt nes juk taip suplanuota ir apie joki sutaupyma

Pasikartosiu -- esmė yra ta, kad arba esi draudžiamas valstybės (tam yra
tam tikros sąlygos ir tris metus DB turbūt tikrai niekas nelaikys), ARBA
draudiesi savarankiškai (priverstinai). PSD moka tie, kam priklauso
mokėti, valstybės paramą gauna tie, kam ji priklauso. Šis (aiškus)
balansas yra būtinas, o tų 100 k DB užsiregistravusių PSD'šnikų
kontingentas, kuris neketina dirbti (atmetus 100k emigravusiųjų, kurie
pagrįs neturį prievolės) anksčiau ar vėliau virs savarankiškai
besidraudžiančiais.
O juk galima būtų pagal įstatymo raidę, visą prievolę už 5 metus (iki
mokestinės amnestijos) per antstolius tik šast vieną dieną...
Tai (sudėliokim saugiklius ir bla bla bla) ir yra deklaracijos, nes ne
saugikliai yra pagrindinė problema, o tai, kad yra tiek daug žmonių (ir
avigalvių jų tarpe, pagal savo supratimą -- „nemokėsiu už orą“,
„nereikia man to draudimo, aš nesergu“), kurių masei neįmanoma
efektyviai ir griežtai/vienareikšmiškai pritaikyti ir egzistuojančių
saugiklių; viską tenka daryti etapais ir tai su dideliu erzeliu...

> neatsirado. Apie tai mes jau diskutavome ir siandiena as tau galiu
> pasiulyti net kelis pusiau legalius budus kaip nesunkiai nemoketi nei
> lito arba moketi labai mazai ir kad ir rytoj eiti darytis sirdies
> transplantavimo operacijos (jei tik donora turesi) :)

Taigi pats aiškinai, kad ligonių kasos pagal SDĮ perkrato tavo PSD
įmokas, jei viršijama 100 MGL'ų suma per mėn...?
Mokėti mažiau, nei 72 Lt per mėn. ir turėti prievolę susimokėti metinę
mokesčio sumą (864 Lt) nebesigaus, nebent kaitaliosi statusą (bedarbis,
dirbantysis; norint pripaišomas ir piktnaudžiavimas, bet tai jau atskira
tema...).